Artikel 1, het aanbod:
Al onze fietsen uit voorraad zijn ofwel direct anders op korte termijn af te leveren. Bij fietsen op bestelling zijn wij gebonden aan de levertijden van de desbetreffende leverancier. Deze kunnen wijzigen of uitgesteld worden. Bij het bestellen van 'speciale' fietsen, versta hieronder drielwielers/senioren en/of bakfietsen is afname verplicht. Ook wij kunnen deze namelijk niet retour sturen indien besteld.
Artikel 2, prijzen:
Al onze genoemde en geschreven prijzen zijn in Euro's inclusief BTW. Wij zijn niet verantwoordelijk voor druk- en/of typfouten.
Artikel 3, betaling:
Betalingen kunnen bij ons verricht worden via contanten, pin of bankoverschrijving. Deze laatste binnen 8 dagen te voldoen.
Artikel 4, annulering:
De koper kan het bestelde onderdeel en/of fiets annuleren mits optijd aangegeven. Afgenomen onderdelen en accessoires kunnen geruild worden mits onbeschadigt en met reden. Afgenomen fietsen nemen wij niet retour.
Artikel 5, reparatie:
Het Onderhoudsbeurten van u fiets gaat altijd op afspraak. Voor kleine reparatie's kunt u bellen of langskomen om te vragen of we tijd hebben. Deze kan op een dag gerepareerd worden als u deze in laat plannen. Voor 11 uur brengen is dezelfde dag ophalen. Bij onvoorzienigheden aan de reparatie wordt altijd contact met u opgenomen met een prijs opgave, mits anders afgesproken bij het brengen van u fiets.
Artikel 6, weigering:
Wij mogen u reparatie fiets ten alle tijden weigeren.
Artikel 7, ophalen van reparatie:
Nadat u een telefoon of sms bericht ontvangen heeft dient u de fiets zo snel mogelijk gehaald te worden. Bij meerdere malen contact met u te hebben en het niet ophalen van u reparatie nemen wij ons het recht dat we u € 10,00 (zegge tien Euro) per week "stallings" kosten in rekening te mogen/kunnen brengen.
Artikel 8, leenfietsen:
Als uw fiets hier voor reparatie of onderhoud is, kunt u vragen om een leenfiets. Als uw E-bike voor reparatie hier is, kunnen wij een elektrische leenfiets ter beschikking stellen. Wij stellen deze gratis ter beschikking als service. Dit is het beste te plannen als u van te voren een afspraak maakt. Het kan namelijk voorkomen dat alle leenfietsen bezet zijn. Zeker in het zomer seizoen is de beschikbaarheid beperkt.
Als de reparatie klaar is, verwachten wij dat de leenfiets zo spoedig mogelijk terug komt. Dit omdat de volgende klant vaak al weer een reservering voor die fiets heeft. Houdt u daar alstublieft rekening mee. Neem contact met ons op als u afspraken niet kunt nakomen. Bij het niet snel terugbrengen van een leenfiets kunnen wij kosten in rekening brengen.
Wij verwachten dat er met respect word omgegaan met de door ons kosteloos ter beschikking gestelde fietsen. De gebruiker van de leenfiets is namelijk verantwoordelijk voor schade aan of diefstal van de leenfiets. Wij geven meestal een 2e slot bij de fiets, zodat deze vastgezet kan worden. Wij kunnen de gebruiker aansprakelijk stellen voor schade aan de fiets. Wij gaan ervan uit dat klanten hiervoor een aansprakelijkheidsverzekering hebben.
Deze dienst is een service van ons. Wij denken graag met u mee, zodat u mobiel kunt blijven. U kunt echter geen leenfiets claimen. Wij behouden ons het recht voor een leenfiets te weigeren.
Deel het met uw vrienden!
Maandag: | Gesloten |
Dinsdag: | 9.00 - 18.00 |
Woensdag: | 9.00 - 18.00 |
Donderdag: | 9.00 - 18.00 : 18.30 - 20.0 |
Vrijdag: | 9.00 - 18.00 |
Zaterdag: | 9.00 - 17.00 |
Zondag: | Gesloten |
We zijn weer op donderdagavond geopend! |